KOKEMUKSIA MEIDÄN KANSSA TYÖSKENTELYSTÄ

Tahdomme olla asiakkaillemme pitkäaikainen kumppani. Kaiken perustana on sitoutuminen omaan tekemiseen, kehittymiseen, uuden oppimiseen ja asiakkaan toimialan tunteminen. Siten luomme tiedosta lisäarvoa asiakkaillemme. Alla muutama asiakastarina toteuttamistamme ratkaisuista.

ATRIAN TIEDOLLA JOHTAMISEN PORTAALI

Atrian tiedolla johtamisen portaali, Akseli, on otettu käyttöön jo vuonna 2008. Lähtötilanne kymmenen vuotta sitten oli, että exceleillä olisi voinut peittää Nurmon mäen, eikä kukaan ihan varmasti tiennyt, mikä exceleistä oli ajantasaisin. Tiedolla johtamisen portaalia lähdettiin rakentamaan Atrian Akseli-tiimin ja Oiwalle siirtyneen Juha Salosen tiimin hyvällä yhteistyöllä. Vuosien varrella on tullut uusia tarpeita ja Akselin ympärille rakennetaan osa-alueita sitä mukaa.
LUE KOKO ASIAKASTARINA

KUINKA ANALYTIIKALLA VOIDAAN PELASTAA IHMISHENKIÄ? 

Mitä vastaanottohuoneessa tai muussa hoitokontaktissa itse asiassa tapahtuu? Tavoittaako järjestelmämme vain aktiivisesti hoitoon hakeutuvat, vai huolehdimmeko hoidon piiriin myös ne hitaammin vastaanotolle hakeutuvat ja usein eniten hoidosta hyötyvät ihmiset?
LUE KOKO ASIAKASTARINA
phoneenvelopelocation-arrow linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram